Rozpětí od 2m

Odběr novinek

PH115 Volcano 2567mm ARF (4ST16055)

4ST16055

Nové

Polomaketa Embraer Tucano pro benzínové motory 50-60ccm. Konstrukční trup a nosné plochy, ovládaná křidélka, klapky, směrovka, výškovka, křídlo s polosouměrným profilem, pneumatický zatahovací podvozek.

Více informací

Tento produkt již není na skladě


Zakoupením produktu nasbírate až 274 věrnostních bodů. Váš košík bude mít celkem 274 bodů které můžete proměnit na slevový kupón v hodnotě 274 Kč.


27 490 Kč s DPH

Více informací

Vojenský cvičný dvoumístný Tucano/Toucan patří mezi nejúspěšnější letadla pocházející z konstrukční kanceláře brazilské firmy EMBRAER. Vedle množství strojů domácí výroby po světě létá a začínající piloty cvičí také Tucana z licenční výroby u britské firmy Shorts Brothers.

ARF stavebnicebrazilského vojenského cvičného letounu klasické celobalsové konstrukce pro pohon benzínovým motorem 40-60 ccm pro zkušené piloty obřích modelů.

Dvoumetrové Volcano je ideálním projektem pro modeláře, který má již zkušenosti se jednoduššími obřími modely pro motory 30-60 ccm, a hodlá se pustit do létání se složitějšími maketami rychlých strojů s vyšším plošným zatížením. Díky vysokému stupni "předpostavení" jde dokončení modelu celkem rychle a snadno - samozřejmě, vzhledem k velikosti modelu a složitosti palubní elektroniky a mechanismů zatahovacího podvozku to není projekt pro zelenáče.

Trup je klasické konstrukce z balsy a překližky s odnímatelným laminátovým krytem motoru a průhledným krytem kabiny. Pro snadnější přepravu je trup dělený za kabinou, obě části se spojují duralovými trubkami a šrouby. Motor se montuje v poloze hlavou dolů na odpovídající lože na překližkovou motorovou přepážku, doporučujeme každopádně použít odpružené lože se silentbloky. Prostor pro serva směrovky, řízení ostruhy a plynu se nachází v trupu nad křídlem. Směrovka a ostruha jsou ovládány lankovými náhony, poloviny výškovky servy uloženými ve vodorovném stabilizátoru s robustními drátovými táhly.

Dvoudílné křídlo se souměrným profilem je klasické konstrukce s balsovými žebry a tuhým potahem. Poloviny křídla se nasazují z boku na dvě duralové trubkové spojky. Křidélka i štěrbinové vztlakové klapky jsou ovládány vždy párem serv umístěných v křídle.

Ocasní plochy jsou konstrukční se souměrným profilem a tuhým celobalsovým potahem kýlovky a vodorovného stabilizátoru. Poloviny vodorovné ocasní plochy se nasouvají na duralovou trubkovou spojku a zajišťují šrouby.

Celý model je potažen nažehlovací fólií Oracover, všechny laminátové díly jsou nastříkané barvami odolnými vůči účinkům paliva.

Podvozek je tříkolový pneumatický zatahovací s odpruženými nohami a řiditelnou příďovou nohou.

Pro ovládání modelu budete potřebovat nejméně sedmikanálovou RC soupravu, optimální je devítikanálová. Serva vyhoví standardní 3-4 kg.cm pro plyn, sytič, řízení ostruhy a přepouštěcí ventily podvozku; silná standardní s tahem 6-10 kg.cm pro kormidla a klapky. Vzhledem k počtu a síle použitých serv a velikosti modelu dbejte na dobře vyřešené napájení s akumulátory o dostatečné kapacitě s kabeláží o dostatečném průřezu.

Stavebnice obsahuje: postavený a nažehlovací fólií potažený trup, křídlo a ocasní plochy, nastříkaný laminátový kryt motoru, pneumatický zatahovací podvozek, kola, palivovou nádrž, sadu příslušenství, maketový interiér kabiny, vrtulový kužel s duralovou zadní deskou, arch samolepících obtisků a obrázkový návod.



Upozornění

Dle Nařízení Komise v přenesené pravomoci (EU) 2019/945 ze dne 12. března 2019 o bezpilotních systémech a o provozovatelích bezpilotních systémů ze třetích zemí a Prováděcího nařízení Komise (EU) 2019/947 ze dne 24. května 2019 o pravidlech a postupech pro provoz bezpilotních letadel jsou provozovatelé a piloti bezpilotních létajících prostředků (klasické modely letadel, multikoptéry, drony), které mají hmotnost vyšší než 250 g nebo nesou kameru nebo jiný senzor schopný jakkoli zachycovat osobní údaje, povinni se registrovat (v ČR u Úřadu pro civilní letectví). Další informace najdete zde: Registrace provozovatelů a pilotů dronů

Rozpětí [mm]2567
Délka [mm]2190
Hmotnost [g]11000 - 13000
Plocha křídla [dm2]101
Doporučený objem nádrže [ml]700 - 1000
Ovládané funkceS,V(2),K(2),M,P,F(2)
Náročnost stavbyS3
Náročnost pilotážeP4

Doporučený pohon a RC vybavení:

DLA VolcanoO.S. Volcano
MotorDLA 58GT60
VrtuleXOAR 22x8"XOAR 23x8-10"
Nádrž (ccm)700-1000700-1000
Serva6x HS-645MG (V, K, F), 1xHS-7985MG (S), 3x HS-485 (M, řízení ostruhy, sytič) + 1xHS-422 (P)
Serva "High Voltage"6xHS-5665MH (V, K, F), 1x HS-5685MH (S), 4x HS-430BH (M, řízení ostruhy, sytič, P)
RC soupravamin. 7 kanálů


Recenze

Napsat recenzi

PH115 Volcano 2567mm ARF (4ST16055)

Polomaketa Embraer Tucano pro benzínové motory 50-60ccm. Konstrukční trup a nosné plochy, ovládaná křidélka, klapky, směrovka, výškovka, křídlo s polosouměrným profilem, pneumatický zatahovací podvozek.

Napsat recenzi





Příslušenství

DOTAZ NA PRODUKT

Rádi Vám odpovíme na všechny vaše dotazy.