Větroně

Odběr novinek

Nové Zvětšit

KAVAN Swift S-1 2400mm s R8 vario RX - modrá (KAV02.8082C)

KAV02.8082C

Nové

Prakticky hotová polomaketa vysokovýkonného polského akrobatického větroně o rozpětí 2400 mm z téměř nezničitelného, uhlíkem vyztuženého extrudovaného pěnového polyolefinu (EPO) pro termické i svahové létání. Osazen střídavý motor C3548-750, sklopná vrtule 11x8", regulátor R-50SB a 4 mikroserva. Ovládaná křidélka, směrovka, výškovka a otáčky motoru. Pro 4S LiPo 2200–2700 mAh (min 30C).

Více informací

Tento produkt již není na skladě


Zakoupením produktu nasbírate až 121 věrnostních bodů. Váš košík bude mít celkem 121 bodů které můžete proměnit na slevový kupón v hodnotě 121 Kč.


12 190 Kč s DPH

Více informací

Na konci 80. let minulého století v polské firmě Margański & Mysłowski Zakłady Lotnicze usoudili, že na trhu akrobatických větroňů existuje mezera - starý dobrý celodřevěný SZD-21-2b Kobuz 3 zkonstruovaný v 50. letech už přestává stačit s dechem. Takže v roce 1991 konstruktéři Edward Margański a Jerzy Cisowski podporovaní Jerzym Makulou (v té době trojnásobným mistrem světa ve vetroňové akrobacii) přicházejí s novým Swiftem S-1, moderním celokompozitovým akrobatickým větroněm s neuvěřitelnou rychlostí výkrutů (jen 4 s) schopným zvládat přetížení +/-10g. Odměna přišla téměř okamžitě - Jerzy Makula vyhrál svůj čtvrtý titul mistra světa FAI ve větroňové akrobacii ještě téhož roku. A vy si teď můžete užít létání s polomaketou tohoto nádherného větroně o rozpětí 2400 mm poháněnou výkonným střídavým motorem!

Trup modelu je zhotoven z vysoce odolného pěnového EPO (extrudovaného polyolefinu) s důkladnými vnitřními uhlíkovými výztuhami. V přídi je nainstalován střídavý elektromotor C3548-750 se sklopnou vrtulí 11x8 a regulátorem KAVAN R-50SB s výkonným BEC stabilizátorem napájení potřebným pro napájení 4 silných mikroserv na palubě. Kryt kabiny je odnímatelný, upevňuje se pomocí čepu vpředu a magnetu vzadu. V přídi najdete dostatek prostoru pro pohonný akumulátor a přijímač. Serva směrovky a výškovky jsou uložena v kýlovce, kormidla ovládají krátkými přímými drátovými táhly.

Křídlo modelu z pěnového EPO je dvojdílné s uhlíkovými nosníky, jejichž vyčnívající části slouží zároveň jako spojka křídla zapadající do duralových pouzder v trupu. Poloviny křídla jsou na místě zajištěny plastovým šroubem. Křidélka po celém rozpětí křídla (vyztužená uhlíkovými trubkami) jsou ovládána nezávisle dvěma servy s krátkými přímými drátovými táhly.

Ocasní plochy jsou z rovněž z pěnového EPO s výztuhami z uhlíkových trubek. Vodorovná ocasní plocha se upevňuje k trupu pomocí dvojice šroubů pro snadnou montáž a demontáž.

Pro pohon modelu slouží střídavý motor třídy C3548-750 s 50 A regulátorem KAVAN R-50SB.

Pro napájení budete potřebovat LiPo čtyřčlánek s kapacitou 2200–2700 mAh se zatížitelností aspoň 30C. Konkrétní typ volte tak, aby vám bez dalšího dovažování co nejlépe vycházela správná poloha těžiště.

Pro ovládání modelu v nouzi vystačíte i se čtyřkanálovou počítačovou RC soupravou bez speciálních funkcí – v základním provedení jsou křidélka zapojena pomocí Y-kabelu jen do jednoho kanálu. Ideální je samozřejmě použití aspoň šestikanálové počítačové RC soupravy umožňující nezávislé ovládání křidélek dvěma servy a jejich mixování v roli aerodynamické brzdy (obě křidélka se vychylují souhlasně nahoru), což dnes umí i cenově dostupný Radiolink AT9S nebo AT10II nebo Futaba T6K či T10J. V takovém případě je nutno nahradit Y-kabel křidélek v trupu dvěma (15–30 cm) prodlužovacími kabely. V návodu samozřejmě nechybí důkladná tabulka s prověřeným výchozím nastavením výchylek kormidel (včetně mixů), abyste Swifta snadno připravili k letu.

ARF set obsahuje: hotový trup, křídlo a ocasní plochy z pěnového EPO s nainstalovaným motorem, vrtulí, regulátorem a 4 servy, přijímač R8 vario a návod.

Rozpětí [mm]2405
Délka [mm]1300
Hmotnost [g]2000 - 2050
Plocha křídla [dm2]45
Ovládané funkceS,V,K(2),M
Náročnost stavbyS0,S1
Náročnost pilotážeP2

Recenze

Napsat recenzi

KAVAN Swift S-1 2400mm s R8 vario RX - modrá (KAV02.8082C)

Prakticky hotová polomaketa vysokovýkonného polského akrobatického větroně o rozpětí 2400 mm z téměř nezničitelného, uhlíkem vyztuženého extrudovaného pěnového polyolefinu (EPO) pro termické i svahové létání. Osazen střídavý motor C3548-750, sklopná vrtule 11x8", regulátor R-50SB a 4 mikroserva. Ovládaná křidélka, směrovka, výškovka a otáčky motoru. Pro 4S LiPo 2200–2700 mAh (min 30C).

Napsat recenzi





Příslušenství

DOTAZ NA PRODUKT

Rádi Vám odpovíme na všechny vaše dotazy.